Happy Sunday!

Jag älskar söndagar! En jävla söndagsfantast är jag! Det är många som undrar hur detta är sig möjligt men jag vet att jag inte är helt ute och cyklar!

För varje söndag är dagen innan det är ny vecka. Ny vecka med nya tag! En hel vecka med massa nya dagar!

Eftersom det nästan dumpade ner snöblandat regn här i Trollhättan i fredags har jag ägnat lite tid åt att sticka mössor en vacker söndag som denna.
Lillebror har haft släktkalas idag så det har trillat ner en och annan tårtbit i min lilla mage som snart spricker! Men O´H vad gott det var!


Jag hoppas jag har fått er att gilla söndagar lite mer nu! sov gott, nya tag imorgon världen!

Peace / Johanna


Kommentarer
Anonym

Lägg av snöblandat i Trollhättan!

2010-09-19 @ 22:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0