Det rullar på!

Jag är ledsen att behöva säga det men mitt liv är nog tråkigare än någonsin & så ointressant det kan bli just nu, men jag trycker lite lätt på tagenterna här ändå, det regnar ändå ute!
Eller nu ljög jag lite.... men ändå, det blir snart mycket skojigare!
Jenny kommer hit i helgen och ska rida häst! Just det ja jag är även hästtjej, tur att man kan va många grejjer här i världen. snel hest!

Men hej hopp snart blir det inget mer med det, det megatråkiga livet!
För om ens inte två veckor är jag på Bali och en månad senare säger det swooosch så är jag i St.Anton med SNÖ under fötterna, HECK YEAH!

 
Jenny tog för övrigt inte med sin solen till Västra Götaland, antar att den hoppade ur resväskan någon annan stanns. Tur att man kan åka longboard inne när vädret inte tillåter!

Peace / (tråkiga) Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0