A WALK TO REMEMBER



Kan man annat än älska hösten?
jag och världens bästa Malin var på promenad förra veckan då alla dagar såg ut som denna, man mår så bra i själen när de är sånt här väder. Vi hittade en bandvagn som vi var tvugna att kolla lite närmare på, den vill jag köra! jag har fått nån slags dröm om att jag vill provköra alla sorts fordon, ända sen sommarlovet efter nian då en ångvält stod parkerad på gångstigen intill vårat område har jag velat köra en sån, kan de ha varit då allt började? Vi gick vidare till Sandviken, den "vackra" sandstranden i Gällivare för att njuta av den fina utsikten mot Dundret som förhoppningsvis snart är täckt med snö.



Så här borde hösten alltid vara!

Nu packar jag väskan för imorgon bär de av mot Göteborg.

Löööv /Jen


Kommentarer
Johanna

Herregud Jenny, hur kan ni ha så bra väder? Här bara regnar det dygnet runt! Tar du med solen till gbg denna veckan? ;)

2010-09-23 @ 10:42:42
Jenny

Johanna jag försökte packa ner solen, men trots mina försök så stannade den kvar där på himlen..

2010-09-23 @ 17:18:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0