Home sweet home.

Jag har haft en underbar Sverige resa.
Fick en rabattkupong som gav två veckors gratis träning på sportlife i Göteborg, har testat massa olika pass och gymmat gärnet så nu är jag jätte stark.
Spenderat alla pengar på garn.
Fått fiiin kvalitetstid med mina nära och kära.

Avslutade med en övernattning i Stockholm där jag blev bjuden på mat hos Mia och Kalle. Vi åkte longbord runt söder och hamnade efter ett hett tips på en blowling bar. Där kunde vi helt enkelt konstaterade att jag inte fått mina bowling skills från farfar som varit svensk mästare en gång i tiden.
Hur coolt är de inte att bowla när bandet spelar bowlingbanan?





Älskar att vara hemma igen. Här har det snöat lite, så snart kan man bygga snögubbar *lääängtar*

Johanna och Marielle update please! eller är du fortfarande lost Johanna?

Sweet dreams!

/Jenny




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0