Göteborg, Tjejklubb och världens busigaste kille

Ojoj, det händer massor här i krokarna runt Göteborg. Liseberg är alltid kul, jag och pappa har alltid varit på semester i Göteborg för att åka de senaste attraktionerna. Jag försökte alltid stå på tå när jag var för kort. Den här gången åkte vi Kanonen för första gången, grym var den! 
Har hälsat på hos Johanna och Malolo i Trollhättan, där blev de mest mys, byte av stick kunskaper och hallonpaj på MAX.
På onsdag blev de turistande i Varberg med Tias som jag bott med i Australien. Vi hoppades på fina vågor, men tyvärr var de den mest vindstilla dagen, men fin sommar värme, kanske den sista jag fick.





Vi lämnade Varbergsfästning och drog till Göteborg för en onsdags öl, fin fin kväll blev det.
På torsdag flyttade jag hem till Linda och världens busigaste kille Frank. Det blev mysfredag och på lördag åkte Frank till mormor så vi passade på att vara med på rosabandet24timmar på sportlife exclusive. Vi körde afro power dance och jag har fortfarande träningsvärk. Jag köpte två lotter där och har vunnit två böker och ett startkort till tjejvättern, så nu är de bara att fixa cykeln.
Efter en bastu tog vi oss ut på stan och hamnade lite otippat på en tjejklubb. Jag tyckte mig se några killar där, men hade dock fel *whops* visste inte riktigt vad jag skulle göra när jag blev raggad på, så jag fick en ny kompis och försökte hitta en tjej till henne. Efter en lång dansnatt vandrade jag och Linda tillbaka till sportlife och tog en nattkorv innan vi var redo för sängen. sjukt kul kväll förövrigt!
Idag har jag, Linda, Frank och Ellie som är min guddotter och kusin varit på lek och buslandet. Varför fanns inte sånt när vi var små? massa roliga rutchkanor, studsmattor, bollhav och klätterställningar. När vi kom hem blev de kanelbulls bak då de är kanelbullensdag idag. I natt sover vi gott.

God natt /Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0