Baddrakt e grejen for surf tjejen!

Jag ar foralskad!!! Har hittat akta karlek! Har kopt mig en baddrakt! Vilken ljuvlig upfinning detta kladesplagg ar! Den sitter som handen i vanten eller som salen i salskinnet nar man surfar och man behover aldrig oroa sig for att den aker av nar man gor en "duck dive" ! Sen kan man ha den att springa i och kan aven anvandas som en party outfit! Vilket plagg! Rekomenderar alla att kopa en baddrakt! Man som kvinna! Du blir inte besviken!

Livet har pa andra sidan jordklotet ar helt underbart! Har varit pa en del surf aventyr i Medewi, Lombok och Sumbawa men da det ar mer fungerande vagor an internet sa kan jag inte lagga upp nagar bilder... Far kompletera med detta nar jag kommer hem! Sen har man ju haft lyxen att fa glida runt med froken KROOK da hon anlande till paradiset for nagra veckor sedan!

En vecka aterstar av min 3 manaders resa sa nu ska jag fa ut det basta av denna vecka. Har planerat in goda middagar, harliga massager och forhoppningsvis lite grymma vagor! Dax att dra ner till playan och jobba lite pa brannan sa man ar brunare an alla andra under en veckas tid nar man kommer hem! :) Sen sitter man dar med flagnande skin som klias och man liknar mer en flackig Leopard an en lacker pepparkaka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0