PIZZA tävling

Jag har ätit världens största PIZZA! Och då menar jag verkligen världens största PIZZA! Utan tvekan så var den en halvmeter i diameter och vägde kanske 2 kg! Så kaxig som jag är så har jag gett mig in i en PIZZA tävling och klargjort hur lätt det här kommer att bli och att grabbarna inte har en chans mot mig... Trodde att det har skulle bli a pice off a cake som dom säger i Amerikat!

Här är då jag med positiv inställning och en jätte PIZZA!

 

Kämpar på och har nu bara en slize kvar! Ska hon fixa det?

Kämpar på! Bara en bit kvar!

 

Kämpar på och har nu bara en slize kvar! Ska hon fixa det?

Ehh... det gjorde jag inte, och så här mådde jag efer en halvmeters PIZZA i magen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0