Premiär.



Veckans höjdpunkt var absolut jakten på skogens guld i paradiset Avvakko där min Mamma är uppväxt.
Morfar beskrev de "hemliga" hjortron ställerna för mig och pappa som var nära på att ge upp innan vi hittade ett guld ställe. blev 1,6 kg, mer hittade vi inte. Så vi plockade lite blåbär på vägen tillbaka ist.
Efter en dags jakt på skogens guld, där vi även såg björnspillning som var dags färsk *spännande* blev de middag runt lägerelden mellan morfars hus och den vacka sjön, så sjukt mysigt. Sedan gick vi in och "slängde" ihop en blåbärspaj, mmm...
Nu bakar jag special bullar med blåbär som jag hoppas blir bra då de helt är på känn.

God natt på er!

//Jenny//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0